Chcel by som Vám predstaviť ďalšiu slovenskú módnu značku, no s tým rozdielom, že dnes to bude venované všetkým mamičkám,oteckom a ich malým ratolestiam.

“Prečo by aj naše deti nemohli vyrastať v oblečení, ktoré bude rovnako pohodlné a zdravé ako aj pekné? ” Tak túto otázku si položili aj dve milujúce maminy Miriam a Lenka a vytvorili :Mile. Oficiálny dátum je jeseň 2012, ale prvé pokusy vznikali už oveľa skôr.

Úžasné farby, hravé motívy a retro dizajn, to všetko je Mile. Keď som zbadal túto značku po prvý raz, chcelo sa mi smiať, ale v dobrom. Predstavil som si malých drobcov, ako behajú v zelených pančuškách s trakmi po záhrade…

Aj keď sa ma táto móda ešte úplne netýka, už teraz sa na ňu teším, kedy spravím svoj prvý nákup…

Ďalší dôkaz o tom, akých máme na Slovensku šikovných ľudí. Veľmi im držím palce. Len tak ďalej.

Celú kolekciu ako aj e-shop nájdete tu. 🙂

Zdroj

Komentovať dobré veci

