V mini seriáli o ŠAFKU aj naďalej pokračujem v predstavovaní “rezidentov”. Dnes to bude niečo naozaj výnimočné. Predstavujem Vám ZOOT.

Pre tých, ktorí už mali možnosť sa stretnúť s týmto “pojmom” mi dúfam dajú za pravdu, že ZOOT je radosť. Radosť z nakupovania. (asi na tom niečo bude, keď to všade píšu)

V skutočnosti sa jedná, s kľudným svedomím môžem povedať, o najväčší online shop nielen v Čechách, ale aj u nás na Slovensku. Online shop predovšetkým s oblečením, ale aj s designovými kúskami pre Vás, či Váš domov. Pýtate sa, čo to ma spoločné so ŠAFKOM, keď to je predsa online-shop? Asi toľko, že Zoot posunul online nakupovanie na vyšší level a svoje vysnené kúsky môžete mať už na druhý deň po objednaní doma. Všetko to je vďaka “Výdajniam Radosti” a jedna z nich má svoje miesto aj na ŠAFKU. “Výdajňa Radosti” je zároveň aj predajňa, no hlavne miesto, kde si objednané veci môžete vyzdvihnúť. Už do 24 hodín. Od jesene minulého roka  je niečo takéto aj u nás- na ŠAFKU a momentálne aj na Karadžičovej v Bratislave.

So ZOOT-om mám aj vlastné skúsenosti a môžem Vám povedať, že všetko od objednania cez komunikáciu s oddelením pre zákazníkov, kde som si dohodol čas prevzatia zásielky, tak ako to vyhovovalo mne, až po samotné vyzdvihnutie vo ” Výdajni Radosti” , prebehlo úplne bez problémov a hlavne rýchlo. Pri prevzatí zásielky ma čakalo aj milé prekvapenie, ktoré zvykne ZOOT svojim zákazníkom pribaliť k ich nákupu. Pri každom nákupe online bývam trochu skeptický, hlavne keď sa jedná o oblečenie. Čo ak mi to bude malé, veľké, čapaté, inak vyzerajúce ako na obrázku atď… Aj na toto ZOOT myslel- vrátenie tovaru do 90 dní a poštovné ide na ich triko…takisto ako pri objednávke nad 39 €. To robí z online nakupovania celkom fajn zážitok. A hlavne radosť. Zabudol som povedať, že ZOOT ma pod palcom vyše 300 značiek…

Nie je na čo čakať, ani v rade na pokladňu, ani na rad v kabínke a už vôbec nie na to,  kým sa vytrepete z parkoviska nákupných centier. Skúste to, nemáte naozaj, čo stratiť. Nakupujte módu online !

 

ZOOT1

 

zoot

A aké budú nové trendy pre rok 2015 si môžete pozrieť tu. 🙂

 

P.S. V tomto čase, sú bohužial na ŠAFKU z dôvodov, ktoré som spomínal aj v nedávnom článku, pozastavené niektoré činnosti, predpokladám aj “Výdajne Radosti”, takže ju môžete navštíviť zatiaľ na Karadžičovej v Bratislave.

 

Zdroj

Komentovať dobré veci

