Ďalší rok je za nami, nový pred nami. Pre niektorých to bol rok výnimočný, niektorí na ten výnimočný stále čakajú a dúfajú, že to bude práve rok 2015. Nemôžem zaručiť, že pre všetkých z Vás bude nasledujúci rok úspešný, no čo zaručiť môžem, že práve na tomto mieste natrafíte na samé dobré veci, ktoré Vám prinesú dobrú náladu, pohodu, zaujímavé tipy na dobré veci okolo nás, ktorých je mimochodom veľmi veľa, len si ich niekedy nevšímame alebo nám ich ešte nikto neukázal…

V živote som natrafil už na rôzne „veci“, no čím som starší, začínam ich čoraz viac selektovať na tie, pri ktorých sa naozaj cítim dobre a prinášajú mi radosť alebo aspoň dobrý pocit. Predtým mi to bolo asi jedno. Neviem. Neriešil som to. No život je príliš krátky na to, aby sme sa zaoberali vecami, ktoré nám neprinášajú nič, žiadny pocit, emóciu …

V dobrých knižkách sa hovorí, že najdôležitejšia je láska a na ničom inom nezáleží. S tým súhlasím a aj tá moja (Milá) ma inšpiruje a dodáva mi sily a radosti. Láska má samozrejme viacero podôb, okrem lásky k blížnemu, k našej rodine, priateľom, ktorá je podľa mňa najdôležitejšia, nám život  prináša  rôzne podoby lásky. Niekto miluje hudbu, iný dobré jedlo, ďalší je vášnivý cestovateľ … Polemizovať na túto tému by sa dalo hodiny, možno aj dni, ale to nebolo momentálne  mojim cieľom. Všade okolo nás, je kopec vecí, ktoré stoja za povšimnutie, ktoré niekto vytvoril alebo tu boli už dávno. Pre nás…

Na tomto blogu nájdete všetky veci, všetky dobré veci, ktoré ma napĺňajú, robia šťastným a chcel by som sa o ne podeliť aj s Vami…verím, že budete mať podobné pocity aj vy a budete sem chodiť zbierať inšpirácie, nápady alebo len trochu uniknúť od reality, ktorá nie vždy spĺňa naše/vaše požiadavky…Áno, už asi tisíci blog , na ktorý ste natrafili, ale verím, že tu nájdete veci, o ktorých ste ani nevedeli, že ste ich hľadali, lebo ste netušili, že existujú…

Budem vyberať  „veci“, o  ktorých si myslím, že si zaslúžia našu pozornosť, ktoré sú možno netradičné, iné, výnimočné , samozrejme  dobré a mali by ste o nich vedieť aj vy. Ide predsa o to, aby sa dobro a dobré veci šírili čo najďalej…

A čo sú pre mňa Good.Things ?

Veci, ktoré mám rád a sú zároveň aj mojou vášňou a možno sa stanú aj Vašou.

… Good.Music Good.Fashion Good.Food Good.Art Good.Design Good.Places  & Good.More

Samozrejme na svete je miliarda vecí, milióny piesní, jedla, oblečenia, miest, kde sa dá najesť, zabaviť sa…nie všetky však možno považovať za aspoň „dobré“, ktoré majú „dušu“, sú robené s láskou a ostane v nás pocit, že „wow, toto je fakt dobré“ . O niečom približne  takom to tu celé (dúfam) bude…

Prajem Vám do Nového roka samé dobré veci a ak by ste ich nikde nevedeli nájsť alebo by ste ich mali okolo seba málo, tu ich bude dostatok…

                                                                                                                                                        T.

Komentovať dobré veci

